..Selamat Datang di Blog Unit Kebudayaan Betawi ITTelkom...

Minggu, 22 Juni 2008

UKB ITTelkom

Assalamualaikum...

Abang-None, N'cang-N'cing, ame Nyak-Babe...
Alhamdulillah ni, Akhirnya UKB ITTelkom udah bisa secara resmi terbentuk n udah disahkan oleh Institut Teknologi Telkom, Bandung pada Juni 2008 dengan nomor SK : 026/MHS36/32.1.0/08

Nah... UKB ITTelkom n'diri apaan si??
UKB ITTelkom or Unit Kebudayaan Betawi, ato orang sini bilangnye UKM Betawi adalah organisasi kebudayaan yang bertemakan Betawi yang adanye di ITTelkom, Bandung.

Nah, Kegiatannye lumayan banyak ni, bang... antara laen :
1. Tarian betawi
Insya Allah, Tiap minggunye kite bakal ngadain pelatihan tarian blantek buat pare Mpok-mpok Anggota UKB. Nyang ngajar juga b'pengalaman, loh! udeh pnah tampil juga di depan Ketua ITTelkom! Nah, ntar tiap bulan bakal ade yang namanye pelatih Tari khusus diimpor dari sekolah seni. Namanye Mpok Dewi. Tari Blantek? Ajieb,dah!

2. Pencak Silat
Bwah.. nyang ini buat pare Abangnye. Ibarat kate sayur, kagak asik kalo kagak ade garemnye. nah, pan udeh ade tarian Blantek, nyang ini buat para abang anggota UKB bakal dilatih nyang namanye Pencak Silat. Buzeet... jangan macem-macem ame pelatihnye. Diimpor langsung dari perguruan silat di jakarte, noh!

3. Marawis
Nah, yang ini namanye pelatihan perkusi dari betawi... kalo ini bangnye ame mpoknye bisa ngikutan, dah... nyang abang latian marawi, nyang mpok juge bise latian qasidahan.
Mantabz...!!

4. Lenong
huahuahau... Siap-siap, choy... bentar lagi bakal dibuka kelas khusus buat elo semue yang mau ngembangin bakat di bidang peran ala betawi. Asik, dah! kalo ade waktu, tar kite studi banding ame pemaen lenong yang suka ade di Tipi-Tipi... ajieb, kan?^^

5. Kerajinan Betawi
Asyik bener. Buat Abang ame mpok nyang ketantang buat lebih trampil and ngasah konsentrasi, ini niyh yang paling okeh. Kalo kemaren kite udah buat Ondel-ondel nyang namanye "Bang O'on", Insya Allah semester depan kite bakal bikin Mpoknye nyang namanye "Mpok One' ". Nanti kite juga bakal bikin nyang namanye kerajinan tangan buat mpok-mpoknye. kalo kagak ade halangan, Insya Allah, nyang m'poknye bakal bikin boneka tangan "Bang O'on" ame "Mpok One' ". Pokonya Ajieb, dah.... (^0^)/

Mangkanye.. Buat Abang ame Mpok Mahasiswa/i ITTelkom nyang mau gabung ame kite-kite, buruan aja dah hubungin kite di email : ukb_ittelkom@yahoo.com

or, kunjungin aje langsung ke Mading UKB ITTelkom @ gdung B.....

Okeh???


UKB!!! Back to the culture! Go to the future! Be the Best!? Yes!!!!

3 komentar:

Kunto Aji K mengatakan...

heh???? bkal exist ampe kapan ni ukm...

M.Iqbal mengatakan...

wahh...ternyata diluar sana ada UKB2 lainnya yah...hhe,,
salam knal,, gw iqbal,, member ukb-itb... sukses yah...

UKB ITTelkom mengatakan...

Assalamualaikum <(^0^)>

Wah.. makasih banyak buat Ucapannye...

Buat Bang Iqbal, kite udah sering kerja same juga ama UKB ITB, Lho!!^^ Semoga, Silaturahim UKB ITTelkom dan UKB ITB bise terus terjage, yee...

Buat Bang Aji, Insya Allah, UKB ITTelkom bakal terus eksist ampe selamenye... dan, Moga-moga kegiatan UKB bise terus bjalan lancardan dan dapet dukungan dari semue pihak^^

Doain UKB ITTelkom biar terus eksis n maju, yee.. (^0^)/

Wassalam..


VIDEO GALLERY

SILAT GOLOK


Ondel-Ondel Biola version